viernes, 24 de septiembre de 2010

O NOSO PRIMEIRO PROXECTO

Os Laretas estamos interesados en saber para qué sirven os números. Temos moitas preguntas as que darlle resposta, e algunhas delas son: por qué hai números nas sinais de tráfico? ou, por qué levan números os deportistas?.

Investigando, investigando xurdiunos a idea de entrevistar a algún deportista así que a semana que ven teremos a oportunidade de falar con Luís Fernández Oliveira.

Ademais teremos a oportunidade de obter o noso carné de ciclista se superamos as probas, práctica e a teórica.

¿Cómo o faremos?

A Fundación Oscar Pereiro nos preparará un circuito no patio do cole que voluntariamente poderemos facer.

Manterémosvos informados.

1 comentario:

  1. Hola, son Miguel, pero comento coa conta do meu pai.

    Eu divertinme moito facendo o circuito e xa teño ganas de ter o meu carné.

    Os meus pais e a miña irmá Rosana entraron hoxe no blog comigo e eu llo lin.

    Mañá pola mañá vou a dar unha volta en bici co meu pai. Se alguén quere vir estaremos no paseo do Lagares preto dos coellos.

    Ata o luns, compañeiros laretas.

    ResponderEliminar